Кейс " Читання - сімейна справа"

               Значення читання


Вміння читати і розуміти прочитане мають загально-навчальний характер, а їх сформованість в учнів сприяє ефективній навчальній діяльності з усіх предметів. Недостатній розвиток читацьких умінь може призвести до серйозних труднощів у навчанні й стати причиною низької успішності. А належний рівень сформованості читацьких умінь – запорука життєвого успіху.

                    Шановні діти! 
    Любіть книгу! Читайте! Пізнавайте світ!
                  Будьте успішними!

       Бажаю успіхів, мої маленькі школярі!

Картинки по запросу "анімація школа"

                               


Читання – це віконце, через яке
 діти бачать і пізнають світ і самих себе. 
                                                                             
                              В.Сухомлинський 


      Навчити дітей добре читати – одне з найважли віших завдань початкової школи. Щоб досягти цієї мети, необхідно створити для дитини сприятливі умови, забезпечити кваліфіковане керівництво на вчанням, основою якого є знання особливостей процесу читання, володіння ефективними методами й прийомами його застосування. Існують два різновиди навчального читання – це читання вголос і мовчки. В 1 класі традиційно для нашої школи дітей спочатку вчать читати вголос. Читання вголос має значні переваги. Воно дає змогу вчителю керувати діяльністю школяра і вчасно допомагати на перших кроках, коли дитина вчиться читати склади різних типів та зливати їх у слова. Читання вголос сприяє виробленню навички літературної вимови, формує вміння правильно інтонува ти речення тощо. Важливою характеристикою читання вголос є його швидкість. Школярів треба вчити читати вголос з такою швидкістю, яка б відповідала ситуації, певному комунікативному завданню. Для першокласників, у яких навичка читання ще не сформована, стає проблема набуття елемен тарної техніки читання (правильність вимови, швидкість) – це досить складний процес, який забирає в дітей багато сил і часу. І доки учень не навчиться читати швидко і свідомо, думати і співчувати під час читання, цей процес не приноситиме йому радості та задоволення. 
Щоб читати із задоволенням, опановуємо нову методику навчання читання молодших школярів.

                                       Вправа «Човники»
                (формування й розвиток навички читання цілими словами)
Дидактична доцільність вправи: формування усвідомленого, правильного плавного читання «цілими словами»; навчання вимови слів за орфоепічними нормами; розвиток зорової пам’яті (графічний образ слова), дотримання пауз, регулювання темпу читання, сили, тону голосу; сприяє поповненню активного словникового запасу учнів.
Учень «стежить» вказівним пальчиком руки, що зумовлено тактильною пам’яттю.
Учитель наголошує на алгоритмі стеження: зліва направо, зверху вниз.
Технологічна структура вправи 
Читаємо цілими словами, саджаючи слова в " човники"




Як заохотити дитину до читання

Комментариев нет:

Отправить комментарий