Кейс " Для турботливих батьків"


ПРОФЕСІЙНІ НОТАТКИ: Побажання першокласникам

                                      Шановні батьки!
 Ваша дитина йде до першого класу. Це велика подія у Вашій сім’ї. Я сердечно вітаю Вас і бажаю, щоб Ваші сподівання здійснилися, щоб Вашій дитині було добре, затишно і цікаво у нашій школі. 

                                           




    Повага до дитини зараз — фундамент шанобливого ставлення до батьків  тепер і в  майбутньому.             

                                    ПОРАДИ  БАТЬКАМ  ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1. Ваша дитина хвилюватиметься, коли буде збиратися до школи. Прикрасьте її кімнату кульками, плакатом з веселим написом.
2. Приготуйте маленький, барвисто оформлений подаруночок і покладіть його поряд з подушкою дитини.
3. Якщо Ви напередодні зібрали портфель, все одно ще раз зазирніть до нього разом з дитиною і покладіть ще якісь дрібні речі: комічну гумку або незвичайний олівець.
4. Напередодні 1 вересня  забороніть собі повчати дитину, підвищувати на неї голос. Не сердьтеся і не хмуртеся!
5. Відкладіть усі справи і візьміть відгул. Ви повинні бути поряд, коли дитина переступить шкільний поріг.
6. Скажіть своєму першокласнику ( першокласниці), як добре і чудово він ( вона)  виглядає.
7. Зустрічаючи дитину зі школи, розпитайте, що їй сподобалося, що вона робила, похваліть за те, що вона трималась впевнено (навіть якщо це не так).
8. Увечері організуйте святкову вечерю. Запросіть бабусь, дідусів.
9. Не забудьте сказати дитині, як сильно Ви її любите.
10. Лягаючи спати, дайте слово і надалі бути до дитини таким лагідним, спокійним і уважним, як сьогодні.
    Усе це дасть можливість дитині зрозуміти, що події, які відбуваються в її житті, дуже важливі і для батьків. Це додасть їй упевненості, налаштує на серйозну, цікаву роботу.                                                                      
                                                            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Батькам - Крупська школа


                     КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
         " БАТЬКИ, ЧИ ГОТОВІ ВИ ІТИ ДО ШКОЛИ?"
          Саме Ви маєте забезпечити своєму малюку найбільш сприятливі умови для
розвитку і серйозно «працювати» в цьому напрямку, якомога частіше спілкуючись з
дитиною. Чим раніше починається така взаємодія батьків з дітьми‚ тим краще‚ але
хочемо зазначити: ніколи не пізно почати таку батьківську «роботу».
          Щодо питання підготовки дітей до навчання можна виділити один з його
аспектів: «Як можуть батьки допомогти дитині в підготовці до школи?»
         Виділимо кілька конкретних порад‚ які хоча й не охоплять цього
багатогранного питання, але все ж таки допоможуть дорослим:
Для дитини Ви — зразок мовлення, адже діти вчаться мови‚наслідуючи,слухаючи, спостерігаючи.
Ваша дитина обов’язково буде говорити так‚ як Ви.
Дитина успішніше засвоює мову в той момент‚ коли дорослі слухають її‚
спілкуються з нею‚ розмовляють.
Виявляйте готовність слухати. 
Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви
поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене Вами в дошкільний період‚ суттєво
полегшить ваші проблеми в майбутньому.
Приділяйте дитині якомога більше часу.
Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного
мовного спілкування поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку
залежатиме подальший процес росту дитини в школі.
Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою‚
безпеки та любові.
У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та
антипатії. Поважайте її неповторність.
Ставте для себе та для дитини реальні цілі.
 Ведіть і спрямовуйте її‚ але не підштовхуйте.

Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів:
 бачити, 
слухати, 
торкати руками‚ 
куштувати на смак,
 відчувати
різноманітні елементи навколишнього світу.
Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки‚ аби їй було легше
опановувати письмо
Для цього необхідно багато вирізати‚ малювати,
зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі‚ зображення тощо.
Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини.Гра — це провідна її діяльність, це її робота. Л.С.Виготський зазначав: «Чим
краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».
Допомагайте дитині осягнути склад числа. 
Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10—20, але їй вкрай необхідно розуміти і знати‚ з яких чисел можна скласти 5, а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного
запам’ятовування.
Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги‚ мислення. 
Для цього сьогодні пропонується багато ігор‚ головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо
в різних періодичних та інших виданнях для дітей.
Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і дотримуйтеся його виконання
обов’язково (всі члени родини).
Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його
виконання.
Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до
неї з боку усіх членів родини‚
Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. 
Оцінюйте її результати адекватно і доводьте це до її відома.
1. Организационный момент. Постановка проблемы, Предлагаю...


                          ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ 
 ДЛЯ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ  ПЕРШОКЛАСНИКІВ

  •  Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну

роботу вдома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «який ти в нас уже
великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».

  • Визначте загальні інтереси. Це можуть бути як пізнавальні інтереси (улюблені

мультфільми, казки, ігри), так і життєві (обговорення сімейних проблем).
  • Залучайте дитину до економічних проблем родини. Поступово привчайте

порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, дайте
гроші на хліб і на морозиво, коментуючи суму на той і на інший продукт).
  •  Не лайте, а тим більше — не ображайте дитини в присутності сторонніх.

Поважайте почуття й думки дитини. На скарги з боку навколишніх, навіть
учителя або вихователя, відповідайте: «Спасибі, ми обов’язково поговоримо
на цю тему».
  •  Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні

ситуації, що виникли з однолітками і дорослими. Щиро цікавтеся її думкою,
тільки так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.
  •  Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення — запорука гарного

навчання. Були в театрі (цирку, кіно) — нехай розповість, що більше всього
подобалося. Слухайте уважно, ставте запитання, щоб дитина почувала, що це
вам цікаво.
  •  Відповідайте на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її

пізнавальний інтерес ніколи не вгасне.
  •  Постарайтеся хоч іноді дивитися на світ очима вашої дитини. Бачити світ

очима іншого — основа для взаєморозуміння.
  •  Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить,

відповідайте: «Вийде обов’язково, тільки потрібно ще раз спробувати».
Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що ваша дитина може все,
потрібно тільки допомогти. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.
  •  Не будуйте ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не

завжди розумні. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо можливо,
запропонуйте альтернативу.
Проект по окружающему миру (подготовительная группа) на тему ...


   ТЕСТ " БАТЬКИ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ"
                                                             Інструкція

     У кожній парі тверджень виберіть твердження під літерою «А» або «Б».
                                                                Твердження
1. А Якщо дитина не хоче, її завжди можна змусити.
Б Не слід нав"язувати себе дитині, якщо вона чогось не хоче, краще подумати, чому
вона не хоче цього робити.
2. А Відмови бувають звичайно у дітей, які не звикли до слова «треба».
Б Насильницькі методи множать дефекти особистості і небажані форми поводження.
3. А Дітей не повинні цікавити емоції та внутрішні переживання дорослих.
Б Емоції дорослих, незалежно від їхньої волі, впливають на стан дітей, передаються
їм, викликають відповідні почуття.
4. А Дитина не повинна ніколи забувати про те, що дорослі старші, розумніші,
досвідченіші за неї.
Б Співпрацювати з дітьми — значить бути з ними «на рівних», зокрема співати,
грати, малювати тощо.
5. А Наголошуючи на помилках дитини, ми рятуємо її від них.
Б Негативна оцінка шкодить добробуту дитини.
6. А Роблячи щось, дитина повинна усвідомлювати, хороше воно чи погане з
погляду дорослих.
Б Дитина не боїться помилок або невдач, якщо знає, що її завжди приймуть і
зрозуміють дорослі.
7. А Дітей треба вчити, указуючи на гарні приклади.
Б У дітей зароджуються комплекси, коли їх із кимось порівнюють.
8. А Дитина повинна постійно бути предметом уваги симпатій дорослих.
Б Дитина оточена усюди симпатією й увагою, обтяжена неприємними
переживаннями роздратування, тривоги або страху. ...
9. А Що старша дитина, то важливіші для неї знаки уваги і підтримка дорослих.
Б Дитині будь-якого віку для емоційного благополуччя необхідні дотики, жести,
погляди, що виражають любов і схвалення дорослих.

     Обробка одержаних результатів
За кожну обрану відповідь «Б» додайте собі 1 бал.
Підсумуйте отримані бали.
Якщо ви набрали 7 і більше балів, то можна стверджувати, що ви готові надати
правильну допомогу своїй дитині у процесі її адаптації до навчання у школі. У вас є

необхідний запас психолого-педагогічних знань, а також ви чудово «відчуваєте»
свою дитину. І вам, і вашій дитині можна лише позаздрити!
Отримані 4—6 балів свідчать про те, що ваші вчинки стосовно дитини не завжди
надають їй очікувану допомогу. Мабуть, ви належите до керівника своєї дитини, а
не людини, яка ненав"язливо «супроводжує» її у процесі адаптації до школи. Але не
все втрачено: вам будуть корисними поради педагога і психолога (ви зможете до
них прислухатися!). Придивіться до себе: чи не занадто ви авторитарні зі своєю
дитиною?
Набрані 3 і менше балів засвідчують, що ви, мабуть, не усвідомлюєте роль батьків у
процесі адаптації дитини до школи. І якщо ви дійсно хочете допомогти своїй дитині,
то займіться цим питанням.

                                      
Можно ли усидеть на двух сертификатах на дополнительное ...


                                  
                                          

                                      АНКЕТА  
                   ДЛЯ БАТЬКІВ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
                 Інструкція
                      Шановні батьки!
     Уважно прочитайте кожен пункт анкети.
  Скопіюйте, роздрукуйте анкету й  заповніть її від руки.
 У вересні анкету  віддайте  класному керівнику.

                       Відомості про дитину
1. Прізвище ( дитини)________________________________________________
2. Ім"я _____________________________________________________________
3. По батькові_______________________________________________________ 
4.Дата народження ( дитини)__________________________________________
5. Місце проживання ( дитини)________________________________________
                                            ( вказати вулицю, номер будинку, номер квартири)
6. Адреса, за якою  дитина прописана __________________________________
                                        ( вказати вулицю, номер будинку, номер квартири)
7. Повних років дитині на 01.09.2020___________________________________
8. Повних років дитині на 01.01.2021 __________________________________
9. Дошкільний заклад, який відвідувала дитина__________________________
( якщо не відвідувала дошкільний заклад - вказати " перебувала вдома")
10. Захоплення дитини ______________________________________________
__________________________________________________________________
                                                     ( чим любить займатися у вільну годину)
11. Гурток, який відвідує дитина ______________________________________
__________________________________________________________________
( вказати назву гуртка, якщо не відвідує гуртки - вказати  " не відвідує"або плануємо відвідувати  ( вказати , який гурток)
12. Захворювання дитини ____________________________________________
__________________________________________________________________
( важливо зазначити хронічні захворювання, проблеми зі здоров"ям,
 якщо такі захворювання чи проблеми відсутні - вказати " здоров(а)")
13. Загальний розвиток_______________________________________________
___________________________________________________________________
         ( вказати як розвинена дитина- добре, є порушення, ускладнення)
14. Готовність до школи ______________________________________________
___________________________________________________________________
                        ( вказати чи вміє дитина читати, писати , рахувати)
15. Поведінка _______________________________________________________
16. Соціальна адаптація ______________________________________________
___________________________________________________________________
( вказати чи вміє дитина спілкуватися з іншими дітьми , чи вміє мирно вирішувати конфлікти )

                                                Відомості про сім"ю
17. Склад сім"ї_______________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
( вказати всіх членів сім"ї, які проживають разом з дитиною)
18. Кількість дітей у сім"ї _____________________________________________
____________________________________________________________________
            ( вказати ПІБ усіх  дітей сім"ї, дату народження , навчальний заклад  ) 
19. Повна чи неповна сім"я____________________________________________
___________________________________________________________________
                          ( якщо у сім"ї є вітчим, то вказати ПІБ вітчима)

                                            Відомості про батьків
20. Прізвище, ім"я, по батькові мами ___________________________________
___________________________________________________________________
21. Дата народження  ________________________________________________
22. Місце роботи_____________________________________________________
____________________________________________________________________
                                         ( вказати де працює й  ким працює)
23. Контактний телефон  ______________________________________________
24. Прізвище, ім"я, по батькові тата ( вітчима)____________________________
___________________________________________________________________
25. Дата народження _________________________________________________
26. Місце роботи ____________________________________________________
___________________________________________________________________
                                    ( вказати де працює й  ким працює)
27. Контактний телефон  _____________________________________________

Вовк Евгения Владимировна | сайт учителя физкультуры | Социальная ...




                              ШАНОВНІ БАТЬКИ!
 
ВАШІ ДІТИ СКОРО СТАНУТЬ ШКОЛЯРАМИ. 
У КОЖНОГО  БУДУТЬ СВОЇ УСПІХИ, РЕКОРДИ, ПЕРЕМОГИ.
         ЩОБ ПРОСТЕЖИТИ  ТРАЕКТОРІЮ РОЗВИТКУ   ДИТИНИ, 
         ПРОПОНУЮ СТВОРИТИ   ПОРТФОЛІО.
    
                         ЩО ТАКЕ ПОРТФОЛІО? 
1. Портфоліо – це систематичний збір робіт учня, що проводиться з певною метою. 
2. Портфоліо може містити роботи, що відбираються вчителем, дитиною та батьками
3. Портфоліо має відображати щоденні види діяльності дитини.
4. Портфоліо має бути постійним процесом – так воно зможе відобразити зусилля дитини, її прогрес та навчальні досягнення за певний період часу. 
5. За допомогою портфоліо можна зрозуміти процес мислення дитини і спланувати відповідні стратегії та методи роботи з нею. 
6. Портфоліо відображає сильні сторони дитини, а також її потреби.
 
            Цілі використання портфоліо:
• Вивчення прогресу розвитку дитини за певний період часу, у тому числі прогресу з розвитку відповідних навичок (наприклад, навичок з письма). 
• Забезпечення можливості для самооцінювання.
 • Допомога вчителеві у визначенні індивідуальних цілей для дитини.
 • Основа для оцінки та розроблення навчальної програми. 

                       Види портфоліо

 У класі можуть використовуватися різні види портфоліо: 

1. РОБОЧЕ ПОРТФОЛІО вчитель спільно з учнем здійснює оцінку його робіт. Дитина обирає зразки робіт, які демонструють її розвиток, рівень опанування відповідними навичками, батьки додають свої коментарі, вчитель додає власні зразки робіт дитини. (+) такий вид портфоліо найбільш точно відображає прогрес розвитку дитини, показуючи її щоденний прогрес. (-) містить дуже багато різних зразків робіт. Може створювати ситуацію, коли лише вчитель бере відповідальність за його наповнення – щоб уникнути цього, потрібно розмістити портфоліо в доступному для дитини місці
2. ДЕМОНСТРАЦІЙНЕ ПОРТФОЛІО (портфоліо учня) – містить лише найкращі роботи дитини і наповнюється самою дитиною. (+) є мотивацією для дитини виконувати роботи, що демонструють її найкращі досягнення. (-) у більшості випадків не відображає щоденну діяльність. Для дитини з особливими потребами таке портфоліо не показує її слабкі місця та сфери, де потрібна додаткова допомога. 
3. ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ – часто ведеться самим педагогом спільно з демонстраційним портфоліо. Цей вид портфоліо містить форми оцінювання розвитку дитини, інформацію від інших фахівців, результати перевірочних завдань, які вибирає не дитина, а сам педагог.

ЯК СТВОРИТИ ПОРТФОЛІО ?

1. Взяти файлову папку ( колір за вподобанням, окрім чорного, формат А-4).
2. Наповнити папку файлами ( не менше 20 штук).
3. На аркуші А-4  посередині  наклеїти фотографію дитини, під фото надрукувати прізвище, ім"я та по батькові.
4. Аркуш з фото та ПІБ вставити у перший файл.
5. Наступні файли будуть заповнюватися поступово 
( протягом навчання дитини у початковій школі).
6. Портфоліо принести до школи. Воно буде зберігатися в класі. 
7. За бажанням батьки можуть його брати додому, наповнювати роботами дитини й повертати в клас.
8. Наприкінці   4 класу кожна дитина урочисто отримає своє портфоліо.


         ТУРБОТЛИВІ  БАТЬКИ!
        СЛІДКУЙТЕ  ЗА   ПРОЦЕСОМ   СТАНОВЛЕННЯ  ВАШОЇ ДИТИНИ ЯК ШКОЛЯРА!
         СТВОРІТЬ   НАЙКРАЩЕ ПОРТФОЛІО ДЛЯ СВОЄЇ ДИТИНИ!
                 УСПІХІВ ВАМ!


                                                

06.09.2016 — Сайт учителя русского языка и литературы


Комментариев нет:

Отправить комментарий